Followers

Wednesday, June 17, 2009

Rumah Kata Pergi.. Maktab kata Mariii...

Setelah sekian lama aku bermustautin kat umh, akhirnya smpi masa utk aku kembali belajar di tempat pengajian aku... Walaupn rasa sedih dan perit di hati untk meningglkan umahku syurgaku ni.. Bila la nk cuti selama2nya, ni dok blaja...cuti, blaja...cuti, terbantut pengajian aku.. huhuhuh.. Wlaupe pn, aku tau..msti geng2 aku mengharapkn kembalian aku d mkbt 2 (mklum ar, aku org pnting kn) hahahah.. So wait my friendsssss, aku blk sok neh, pagi lak 2, kepada i,k,a,f,a dan m ampa sabaq la ek? aku da nk blk da neh.. Wahahahaha, kepada rakan2 ku d Kedah (ada ke?) nnt aku blk lg...kot. Pada ZAFT, ampa x p mana kn? dok kdah gk ar kn? bgs ar 2, nnt aku blk kdh kita tgk wyg sma2..ari 2 aku ajk tgk jgn pndng dan tego blakng congkak ampa xmau..huhuhu.. Pe pn selamat menyambng pengajian ampa semua whai kawe2 ku, xkira d mana ampa berada may force be with u.... All da best.. jane!!! =)

No comments:

Post a Comment