Followers

Wednesday, June 24, 2009

Hari ini sama cam smlm..

Hari ini sama cam smlm..
cuma ari ni aku pakai baju len je dri smlm, so xde beza sngt pn..
smlm kls ada ltcure msk, ari ni pn sama gak..
wlpn ltcure yg mask x sama tp dia ttp kami pnggl ltcure, so ari ni sama gk cam smlm..
Smlm kami terkejut ngn subjet yg kami kena ambk, ari pn terkejut gk sbb mktb kami alert dan betul wat pertama kalinya..
Wlpn pn begitu, mktb kami hari ni sama gak cam smlm, msh lagi menyerabutkan budak2 dia..
Hari ni aku kuar nek keta, smlm pn kuar nek keta gk, wlpn isi lam keta 2 xsama, tp ttp nek keta..
so ini membuktikan..
Hari ni sama cam smlm..

Hari ni lebih baik dri smlm..
Hari ni aku berjaya membuktikan pada mak aku yang aku ni anak fauzi, smlm dia sangka aku ni anak soleh..
Hari ni aku telah berjaya menyelesaikan masalh yg smlm aku x dpt selesaikan, ini membuktikan..
Hari ni lebih baik dri smlm..

Sekian saja ucapan ilmiah aku utk post kali ni, aku boring neh, xtau nk wtpatb2 dtng idea wt keja gila, so aku membenarkan idea itu menguasai aku..Tp skrg da trn seru suh aku wt bnda yg lgi ilmiah, so aku kenalah stop mengarang..C U ALL NEXT POST... JANE!!!

No comments:

Post a Comment