Followers

Friday, August 21, 2009

Lupa kan sal SBE...

Hahaha, samekom... haaa..meh cek nk cita ckt..kita lupa kan sal SBE yg cek nk cita ari 2..
sbb cek mls nk karng..huhuh..byk sngt bnda jdi..xtau nk karng camna.. la ni meh cek cita sal bowling.. Ari 2 21 ogos 2009.. 1 ari b4 posa ar senang.. aku g ar men bowling ngn geng2 dan sedara2 aku... of cz ar kami p pas jumaat..gila pa p b4 2..huhuh


cita dia camni.. aku senarnya da wat strike 3 kali bertutur2.. 2 yg semngt sngt nk cita neh..
mesti ampa x caya kn? nnt..last lps aku karang aku tunjk gmbr score bord dia..tgk ar kebenarn dia.. Kmi men cross lane...wahahahah


Neh aku da sendikit gmbr2 yg kami p men ari 2.. jom kita terjah ------>




Semangat guna 2 bola..bajet kena.. ;)



1,2,3 baling.... time ni aku belah kiri.. srtike siot..




Haa.. ni dia result dia.. tgk2, ats sekali nama sapa? bapa kali strike??

Wahahahaha.. sekali sekala nk bngga.. pa slahny.. hehehe

K..2 saja post aku kli neh.. kepada semua yg berposa aku ucpkan selamt berposa..

yg x posa hope ada sbb yg munasarawak.. sbb nnt kat sana bkn mulut kita jawb..

cewah, jadi ustz lak.. hehehe.. jane!! samekom...


No comments:

Post a Comment