Followers

Tuesday, May 26, 2009

cuti....cuti....cuti.....

hye smua.....pekabor....?
mcm nie lah hdup kami kat mktb.....
pnuh dgn cti....sket2 cti....hehehe....
tp best gak....klu cti pnjg leh balik umah....
klu cti pendek leh blik bilik...rehat.....hehehe....
nie aku nak ckp pasal cti akhir sem nie....
aku harap smua kengkawan aku dapat la balik kg ngan selamat....
klu x selamat miskol aku...hahaha....dan dah balik tue kim salam la kat kuarga....
ckp kat mak ayh,sikafam kim salam....hahaha...
ntah la mak ayh phm kr x....tp sowh jr diorg wat2 phm...hihihihi
sbnrnya aku pon x tau pa nak tlis.....huhu...
tgh bosan nie...sj aku mrapu.....hehehe.....
haaa...pasal exam....aku hrp smua org llus.....
dgn cemerlangnya n bergaya.....aku pon berharap bg smua dak klas kta dpt anugerah pgrh...
tue pon klu lyk la......hehehe....dah ar bosan aku...bye...jupo lg sem dpn....klu aku hidup ag....

No comments:

Post a Comment