Followers

Friday, May 29, 2009

Sedih..sedih.. =(

Betapa sedih ati ini.. byk gila aku karang cita sal cuti aku.. leh wat novel, elok2 nk pos leterik ilang. Ya allah, ampa bayang kn ati dan parsaan aku time 2, rasa nk tmpq ja sapa da kt ctu, jd aku pn tampaq la diri sndiri.. Huhuh

da, xmau karang panjang2, kaifaha luka (ati ku ini terluka) isk22.. Pa pn nk gtau, enjoy ar cuti ampa ngn seenjoy-enjoynya..

Pada room8 aku, jgn asik dok men bnda bulat 2 saja, wt ar bnda len sama.. Pilot kita, kptn..nnt kita wt jejak kasih g kt pekan...Wkaokaokaoka!!~... C miru lak, abskan lah masa ngn fmily, jgn dok wt toilet traning ja.. Hehehehehe.. Pda Melor, sori ar saya xleh g knduri awk, ada sumting yg xleh d elak.. lgi pn kami org bkn pnting pn, abg mega mall (kuantan) lg pnting.. Wahahaha, cik fiza, aku nk say sori ar xleh tgk no nek bas ari 2..ko salah kn c besaq 2..dia yg xsaba nk belah..heheh.. last sekali pada ibu tiri aku yang kuat pasan... sedar ar dri 2 yang awk 2 x comel.. pp je tmbm.. Hahahahha

K, 2 saja karangn aku.. nnt jmpa g..kot.. Da!!!~

No comments:

Post a Comment